جستجو

ایرانیسم

وحشت رژیم از خیز برداشتن کوتاه‌مدت برای براندازی در انقلاب ۱۴۰۱

وحشت رژیم از خیز برداشتن کوتاه‌مدت برای براندازی در انقلاب ١٤٠١

تحلیل اختصاصی کانال اخبار اعتراضات: رژیم روحیه‌ی خود را باخته و سقوط را در چند قدمی می‌بیند. تنها دل‌خوشی رژیم هدف‌گذاری بلندمدت برای براندازی است. وحشت رژیم از خیز برداشتن کوتاه‌مدت برای براندازی است.

 

تحلیل فایل صوتی هک شده از جلسه‌ی محرمانه‌ی قاسم قریشی جانشین فرمانده‌ی سازمان تروریستی بسیج با مدیران امنیتی جمهوری اسلامی و اعترافات سرداران سپاه تروریستی به وضوح آشکار می‌کند:

۱- اعلام پایان خیزش انقلابی مردم ایران، رسماً یک روش سازمانی رژیم برای تضعیف روحیه‌ی نیروهای مردمی و نگاه داشتن آن‌ها در خانه است.
رژیم به شدت از هرگونه اعتراض، اعتصاب، یا حتی ناآرامی ملایم وحشت دارد. هر کُنش قابل مشاهده در هر سطحی رژیم را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند، چون شعله‌ی انقلاب را روشن نگه می‌دارد و پروپاگاندای تضعیف روحیه‌ی مردم را می‌شکند.

۲- نیروی سرکوب از ناجا تا سپاه بسیار روحیه‌ی خود را از دست داده تا جایی که آیت‌المدفوع خامنه‌ای خواستار روحیه دادن به آن‌ها و همچنین «تأمین معیشت» آن‌ها شده، که به معنای دادن پول بیشتر برای ترغیب آن‌ها به ادامه‌ی وحشیگری است.
جنگ، جنگِ روحیه دادن است. هر جمله‌ای که در روحیه دادن و شجاعت افزایی بین نیروهای برانداز بگویید، یک گام به سقوط جمهوری اسلامی نزدیک‌تر شده‌ایم. خشم افزایی از طرف نیروی برانداز یعنی وحشت بیشتر در نیروی سرکوب. شعارهای زهرآگین و عریان و خشمگین که از شکنج فریاد ستم‌دیدگی مردم برمی‌آیند بیش از هر شعاری در این جنگ روانی می‌توانند روحیه‌ی تروریست‌های بسیجی و سپاهی را درهم بشکند.

۳- سپاه از دموکراسی دیجیتال افقی (رهبری فکری بدون تکیه به شخص، گروه، خاندان، فرقه، ایدئولوژی و کاریزمای فردی) وحشت دارد و جانشین فرمانده بسیج مستقیماً این عبارت را به‌کار می‌برد و ابراز می‌کند که مشکل نیروی سرکوب رژیم این است که براندازان از یک الگوی دموکراسی افقی دیجیتال استفاده می‌کنند و این شکست دادن آن‌ها را بسیار سخت می‌کند:
آن‌چه در ایران امروز می‌بینیم، هم هدف شدن نیروی برانداز بر روی یک فکر است. در گذشته در انقلاب‌های قرن بیستم نیروهای انقلابی نیاز به یک رهبری فردی داشتند تا حول کاریزمای او با یکدیگر «هم هدف» شوند. امروز نیروهای آزادی‌خواه حول تفکر آزادی‌خواهی و استقرار حقوق اساسی شهروندی قرن بیست و یکمی با یکدیگر هم هدف هستند.

هر گروه و فرقه‌ای که با مطرح کردن رهبر فردی و فرقه‌ای و خاندانی و ایدئولوژیک خود، یا با تحمیل کردن نشان و پرچم خود به دیگران، جلوی این رهبری فکری میلیونی و دموکراسی افقی و دیجیتال آزادی‌خواهان ایران بایستد، و قد علم کند محکوم به اضمحلال در توفند خروشان انقلاب آزادی‌خواهانه‌ی ایران است.

اینجا بهتر می‌توان دریافت که چرا رژیم از ترفندِ تزریق شعارهای فرقه‌ی پهلوی بین معترضان برای فروکاستن از شعله‌ی انقلاب آزادی‌خواهانه‌ی ایران بهره می‌گیرد.

۴- تمام بازی بر سر حفظ ظاهر و تظاهر به نباختن روحیه است، ولی نیروهای رژیم به شدت روحیه‌ی خود را باخته‌اند:

جنگ سایبری رژیم در فضای مجازی بر سر این است که نشان دهند نیروهای سرکوب و سرسپرده‌ی رژیم تروریستی جمهوری اسلامی هنوز روحیه‌ی خود را نباخته‌اند و دچار وحشت عمومی از براندازی قریب‌الوقوع و سپرده شدن به آتش خشم مردم خشمگین نیستند. قوای سرکوب رژیم به شدت دچار وحشت بود و از روزهای نخستِ این انقلاب، از فرمانده‌ی انتظامی گیلان تا فرمانده‌ی یگان ویژه و فرمانده‌ی فراجا و حتی محسنی اژه‌ای در ویدئوهایی که درز کرد، از فرو ریختن روحیه و خستگی و تحلیل نیروی سرکوب و قرار گرفتن در آستانه‌ی سقوط سخن گفتند.

سردبیر کانال اخبار اعتراضات

3 دیدگاه دربارهٔ «وحشت رژیم از خیز برداشتن کوتاه‌مدت برای براندازی در انقلاب ۱۴۰۱»

  1. ای کاش اپوزیسیون هم گهگاه همچون وابستگان به رژیم و نیروهای سرکوب واقعیات میدانی را می‌دید و تحلیل می کرد. ممنونم از این تحلیل کوتاه، دقیق، و روشنگرانه

  2. شهرام ورجاوند

    پهلوی کاملا در زمین جمهوری اسلامی بازی کرده و هدفش به انحراف کشیدن انقلاب آزادیخوانه ی مردمه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا