جستجو

ایرانیسم

فلوچارت تشخیص بی شرافتی سیاسی (طنز)

فلوچارت تشخیص «مادرج*ن*دگی» سیاسی

طنز نوشته ای از پیام فضلی در هجو فضای سیاسی امروز ایران

 

هویت مستقل ما که سلطنت طلب نیستیم و جمهوری خواه میهن پرست هستیم مدت های زیادی است که تثبیت شده است. ما امروز نیازی به حمله های تند و زهرآگین به طرفداران سلطنت نداریم. تمام فضای سیاسی یک صدا پریده بغل نرگس محمدی و چپ های اسلامگرا و به اندازه کافی فحش به پهلوی مد شده. برنامه من از امروز ضمن استقلال از مواضع سلطنت طلبانه، گاییدن چپ های اسلام گرا است. حتی دوستانی همچون سام رجبی که مثلاً ضد اسلام بود و تا دیروز در پیروی از مسیح پریده بود بغل رضا پهلوی، حالا از بغض پهلوی در حال مجیز گویی برای نرگس ملی-مقعدی و جایزه فرمایشی چپ های تباه غربی است. جایزه ای که چپ غربی فقط برای پمپاژ و رهبرتراشی از وی داده اند. جایزه صلح نوبل چیزی به جز مادرج*ن*د*گی چپ های غربی در حمایت از چپ های اسلامگرای ملی مقعدی اصلاح طلب مانند تقی رحمانی و نرگس محمدی نیست.

برای کسانی که قدرت تشخیص ندارند فلوچارت تشخیص مادرج*ن*د*گی درست کردم شاید کمکی کند.

پیام فضلی،
۱۲ دسامبر ۲۰۲۳

5 دیدگاه دربارهٔ «فلوچارت تشخیص بی شرافتی سیاسی (طنز)»

  1. درود پیام فضلی عزیز، سپاس از ترسیم مدل که اپوزسیون فیک در فضای سیاسی، شارلاتان های فیک مصادرکننده روشنفکری را با نگاه خردگرایی علمی با این مدل فلوچارت تشخیص بی شرافتی سیاسی ارزیابی کردید و خود ارزش یابی فرد انقلابی مبارز در مقابل پارادایم مبانی متجاوزانه قرآنی را مطرح کردید. مسلمان، آتئیست فیک، اپوزسیون نژادگرا، چپ قرن بیستمی، اپوزسیون مصادره کننده انقلاب مردم، مماشاتگر با سلطه و استبداد مبانی جنایتکارانه قرآنی مسلمانان نمی توانند برانداز شرافتمند باشند. هم اسلام هم قرآن هر دو فدای ایران.
    خامنه ای ضحاک می کشیمت زیر خاک.
    تا آخوند کفن نشود این وطن وطن نشود.

  2. س.علی قدسیان

    پیام جان این حس طنز آمیخته به واقعیت از ویژگی های خاص خود شماست که من کمتر در اشخاص دیدم. همیشه زنده و سرحال و پاینده باشی و من اون روز رو میبینم که این حزب قدرتمند ترین حزب ایران بشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا