جستجو

ایرانیسم

راهبرد حزب جامعه گرای میهنی لاییک ایران

سیرک های وکالت و اینترپشمال تماماً بسته های ترمز انقلاب از راه پمپاژ پهلوی بودند.

و در ادامه خواهیم دید که هیچ برون دهی به جز تفرقه و تقلیل براندازی پارادایم اسلامی به «فروپاشی کنترل شده رضا پهلوی» نخواهند داشت.
موج نخست خیزش انقلاب آزادیخواهانه ایرانیان،
تفکر انقلاب در برابر پارادایم اسلام و تفکر «آخوند باید گم بشه» را به کف خیابان آورد.
موج نخست خیزش انقلاب ایرانیان، تروریستی بودن سپاه تروریستی پاسداران اسلامی را سرانجام به اپوزیسیون ۴۰ ساله تحمیل کرد.
موج نخست این انقلاب مواضع براندازان در ایران را تحکیم و مواضع وسط بازانه ی اپوزیسیون در جنگ قدرت با هیات حاکمه جمهوری اسلامی را وادار به نزدیک شدن به مواضع و نوع کنشگری انقلابی براندازان در ایران کرد.

حال چه باید کرد؟
۱- جلوی پروپاگاندای رژیم در فضای داده باید ایستاد و نگذاشت رژیم در تضعیف روحیه و تحقیر براندازان پیروز شود.
۲- تفکر انقلابی را تبدیل به یک فرهنگ کرد:
تولید محتوای انقلابی از شعر، ترانه،‌ آهنگ، داستان و داستانک تا ویدئو ها و سخنرانی ها و حمایت از هر اینفلوئنسر و هنرمندی که از انقلاب ضد استبدادی مردم ایران حمایت می کند.همچنین آگاهی افزایی تن به تن یا گروهی با تمام روش های موجود در فضای داده.

۳-شبکه سازی و ایجاد یک پایگاه مردمی در مفهوم جامعه شناختی آن از طریق رهبری افقی و استفاده از دیجیتال دموکراسی برای گرد هم آوردن و روحیه دادن به تعداد روز افزونی از ایرانیانی که دل هایشان بر سر اهداف این انقلاب نزدیک و هم هدف است.

۴-هر جمعی هر چند کوچک می تواند بخشی از رهبری افقی باشد ولی اگر بتوانیم جزیره ای عمل نکنیم و در کنار هم باشیم قدرت ما بیشتر می شود. هر شهروندی که خوهان استقرار حاکمیت شهروند ایرانی بر جغرافیای سیاسی ایران است و با شعار «نه سلطنت، نه رهبری، نه ارتجاع رجوی! دموکراسی، لائیسیته، آزادی و برابری!» همدل است بخشی از این رهبری افقی است. بخش جدایی ناپذیر و بسیار ضروری از این پایگاه مردمی است.
باید با تمام سرعت یکدیگر را پیدا کنیم.

۵- ایرانیان برانداز خارج از کشور باید بتوانند به سرعت هزینه ی یک تلویزیون مستقل از دولت سعودی و انگلیس و آمریکا و اتحادیه اروپا را تامین کنند. ما نیاز به شبکه ی بزرگی از براندازان موفق خارج از کشور داریم که گرد هم بیایند و به صورت مردم نهاد هزینه ی یک تلویزیون انقلابی را تامین کنند.

تا این رسانه ساخته نشود هر روز درگیر سیرک های رپرتاژ آگهی سعودی برای فرقه پهلوی یا رهبرتراشی از خمینی تفخیذی توسط بی بی سی فارسی ۵۷ هستیم.

پیام فضلی ۱۵ مارس ۲۰۱۳

 

2 دیدگاه دربارهٔ «راهبرد حزب جامعه گرای میهنی لاییک ایران»

  1. شهرام ورجاوند

    راهبرد حزب شما کاملا میهنی و با تکیه به ایرانیان آزادیخواه و براندازه. بسیار خواندنی ست مقالات شما. سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا